måndag 1 oktober 2012

Bänkpress 170x3 ! Med Film


Bänk:
170x2 /tangerat
170x3 PB!
155x4
155x4
140x7
130x8
Axelpress:
20x8
26x8
30x7
20x10

Baksida axlar:
4set
Inlince press:
3set
Flys: 2set

Puschdowns: 6set

Mentalt laddad hela dagen med lurar i skallen under hela jobb dagen. Men ändå sket de sig, sen vart jag arg och laddade om och inte taggat arg utan förbannand av olika anledningar så lyfte andra setet och restan av träningen på ren ilska. Vet inte vad jag tycker om de? har alltid laddat av inre glädje och lugn men nu va jag allt annat en glad, bara ARG! vet inte vad jag tycker om de riktigt men ja ja....

Men hittar väl så småningom tillbaka till mina regnbågar och enhörningsglada tankar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!