söndag 30 september 2012

Mentala svårigheter.

Lördag bestod av ett allmänt överdelrygg och biceps pass.

Söndagen idag va dags för knäböj med bälte, de gick inge vidare alls. Höll på att spy under passet och före på grund av mentalaskäl, huvudet ville inte alls med men försökte tvinga de men vart bara värre.

Hur framtiden nu närmsta dagar, veckor kanske månader ser ut vet jag inte hur de här kommer påverka, det är något som har kunnat påverka träningen tidigare sen veckor/månader tillbaka men har lyckats just under träningen pressat bak allt och fokuserat på stången.

Jag vet inte om de går riktigt nu för att small som en bomb igår och när en bomb smäller är de inte bara köra på de händer saker då som måste ordnas och fixas till. Jag hoppas verkligen jag kan hitta ett kryphål så fort som möjligt kanske till och med till nästa pass för att få mer fokus. När jag nu håller i stången känns det inte ens, de är mer som jag är mil från den och inte har en aning om vad jag gör.

Men måste väl säga de direkt då att de här kan i absoluta värsta fall stupa i en tillfällig avslutning på tävling och träning några veckor/månader framöver vill verkligen inte de men som de känns nu så finns ingen mening med de alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!