torsdag 24 januari 2013

Träning och PRAT med vicky

Jaha ja... Sitter jag utan liv och skriver igen.

Tränade idag med vicky Ingvarsson som är grym AF atlet och kommer dominera på scenen under decembercupen i af!

Jag har träffat vicky en gång innan typ 2 minuter, men hon och jag börja snacka då hon ville ha hjälp med bänken. Sen fortsatte vi bara för de va så rackarns skoj!



Men alla fall så tränade vi axlar och triceps idag (jag mesa för jag ska tävla på lördag) men Vicky fläska på redigt med vikt och tryck !! Hon fick alla fall bra pump i tricepsen efter 5 dips , kul för henne :) ... Ne då hon är grym i dips hon har gjort 31!!!!

Jag gjorde 80x4 i militärpress så de va pb :)))


Och vi prata så ofattbart mycket!!! Jag pratar mycket men de här!!! Vi avbröt varandra gång på gång (kan hända jag va värst...).


Sen åt vi mat, jag åt självklart en räksallad exemplarisk som man är medans vicky ja... va tog hon, jo de ska jag säga er en stor flottig PIZZA MINSAN ! Tjejen vid bordet va alltså jag !



Sen fortsatt va prata skratta sätta mat i munnen och sjunga ida sommarvisa i brist på sommar stämning.


Sen när klockan runnit iväg och vicky torkat pizza fettet av kinden efter mosat i sig hela pizzan utan bestick så tog vi farväl och jag drog igång min obligatoriska pumba imitation :)

Imorgon ska jag våldgästa Tobias Jönsson som är jätte biff :)

Nu ska jag nog sitta och ha en rapar tävling med mig själv till jag somnar, ha de fint alla otrogna läsare :)

1 kommentar:

  1. :)
    Underhållande läsning!!
    Tack för ett grymt pass, rolig afton med pizzatime. :D

    SvaraRadera

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!