tisdag 15 januari 2013

Ben...

Knäböj:
stången x10
50x6
50x7
50x5
80x8

Försöker och försöker och försöker få till böjarna men dom vill inte alltså. Höften gör för ont, 80x8 va ju som tom stång men efter åt kan jag knappt gå. Lägger timmar i veckan på stretching och teknik träning men de vill inte med sig och nu har jag hållit på med de sen oktober så ja... vet inte vad jag ska göra nu på ett tag.

Utfall:
40x10
40x10
40x10

Vader i smith:
3set

Benspark:
4set

Mage:
4set

Inte mycket att säga, böjen strular men inte det andra och tror faktiskt det är benspark som bygger låren på mig och inte böjen.

1 kommentar:

  1. Snygg blogg Josef, första gången jag kollar.

    När det gäller dina böjar så kollade jag in din film på 150/9 från i höstas, där fäller du ryggen en del.

    Ett sätt att få bättre tryck, och även att bli "mer upprätt" är att köra frontböj under grundträningen.

    Alternativt så experimenterar du med en något lägre stångplacering.


    SvaraRadera

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!