fredag 18 januari 2013

Första bänken på en vecka

Bänk Med Stopp:
140x1
160x1
170x1
180x1

Militärpress:
70x8
50x10

Baksida axlar:
4set

Puschdowns:
3set

Ja bänken känns orolig, öm i bröstet och vågar inte göra som jag känner jag vill och de gör att nästan alla vikter känns tunga. Ska vila nu fram till nästa lördag när det gäller bröstet så de får läka ihop.

En tung sak att säga är att jag väger mig alltid före mina bänk pass och inte kört bänk sen förra fredagen då jag vägde 86,7 imorse vägde jag 89,8... den ni. Men men de kan jag skaka av mig bara jag får tillbaka någon form av balanserat själv diceplin...

Vet inte alls vad jag kommer lyfta för vikter på serie 1 kan bli mellan 170-185 helt ärlig, allt beror på bröstet går jag ner 3kg max så sätter inte de spår i styrkan när jag har så mycket övervikt. De som brukar hända då är att jag blir mindre explosiv och den har jag ändå ingen användning av när jag har ont i bröstet för då kan jag inte trycka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!