onsdag 9 januari 2013

Rygg och Ben 13.01.09

Chins:
15kg x8
15kg x8
15kg x8
15kg x8

Knäböj:
100kg x20
Utan bälte

Mark:
130x10

Utan bälte

Utfall:
50kg - 10steg

Situps

Skulle köra mer utfall och även benspark men har lite ont i ben hinnorna så fick ett sånt obehagligt tryck på smal benet så jag stod över, är de inte det ena så är det de andra ;p

Men men... hela hösten hade jag små känningar i vänster bröst men NU! har jag fått de i högra... efter 14 på 140 fick de sig ett litet hög så masserar och smörjer in med CELADRIN som jag även kör på benhinnorna nu, de gör susen. Använde de även när jag hade ont i vänstra bröstet och hade de inte varit för de hade jag nog inte kunnat tränat som jag gjorde i höstas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!