lördag 26 januari 2013

En dag i Malmö och tävling i Lund

Om vi börjar lite lätt med fredagen va jag med Tobias Jönsson, 2an på AF i långa klassen. Vi drog i väg och träna med Vicky Ingvarssonsom är en allmänt FANTASTISK ATLET OCH MÄNNISKA !

Blev för mig front böj på 100 som jag faktiskt aldrig gjort, fick inte ont så blir lite sånt nu tror jag :)

Sen kom tobbes kära syster eleonor på kvällen , vi åt, vi sov , vi väcktes ... Alla fall jag för vicky och eleonor skulle till jordanien tidigt i morse så innan vicky gick så skaka hon på min axel tills jag vaknar och säger " oj jag trodde du va vaken, men lycka till :D "

Då va klockan typ halv 5 på morgonen, jag somna inte om, så jag gick upp och åt godis och coco pops till tävlingen :D

Sen tävlingen i säg då!

Vägde i på min tyngsta tävlingsvikt någonsin 89,1 .

Hade ett ömmande ont bröst , våga inte släppa på farten jag ville men fick med mig 175, ont ont i bröstet men är glad för när jag prövade min planerade ingångsvikt 160 i måndags va de tungt och smärtsamt ! Så Jaaa.. 2veckor bröst vila sen börja om från början.

Har inte alls samma motivation som jag hade för ett år sen, det är inte alls lika kul som jag än gång tyckte men ska väl hålla på och pröva lite annat vid sidan av :)

Filmen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!