måndag 26 november 2012

Bänk sm som ute blev av och dagens pass

Angående bänk-sm så kort sagt så kräktes jag lördag eftermiddag/kvällen. Mådde skit bra fram till 4 tiden då de gick över på ca40 min till att bli illamående från att vara pigg alert och glad. Stod då över att tävla på söndagen för fanns inge tryck i kroppen, kunde fått en brons plats men jag är för dom som vill tycka de en liten kärring och stod över helt. Ville inte under prestera 20kg, och om folk vill Döma mig för de så varsågod.

Prövade allafall idag formen och den var rätt fallen. 155x5 utan stopp och jag tror att innan de som hände på lördagen så hade nog 167,5 x5 kunnat gått upp så formen svacka men tror den kommer igen snabbt!!!
Nu är de 8dec bodypress och 15dec försök att kvala till senior bänk sm i januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!