fredag 7 december 2012

Dagen före luciapokalen bodypress

Imorgon jag debut i bodypress på luciapokalen/fitness festivalen, som går i Göteborg under helgen. Man ska göra så många repetitioner på sin kropsvikt man kan under 100sekunder. Det är 30-40 tävlande och jag vet ännu inte om jag kommer tävla på 82,5kg eller 85kg. Väger nu 83,5 vilket lyder att jag får tävla på 82,5, men är sugen på att kolhydrat ladda inför imorgon och tävla på 85kg för att få bättre tryck i kroppen.

Kommer tävla 14.30 och ha min coach Sami mulari från steel med mig hel vägen. Riktigt taggad nu och hoppas på de bästa möjligen pallen :) är aldrig nervös för tävlingar men tror jag kanske kan bli de imorgon, skulle nog behövas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!