söndag 18 november 2012

190kg Bänkpress

Som sagt så lyckades jag idag pressa upp 190kg från bröstet, de va kul...

Visste inte alls hur de skulle gå men imorse..(kl.11) när jag vaknade tjock i halsen och snorig i näsan så tänkte jag de att de påverkar nog inte mig till att göra ett tungt lyft, till skillnad från om jag skulle vilja Max reppa på typ 140. Men i alla fall så 190 gick upp men inte direkt, fört bommade jag de tråkigt nog sen laddade jag på och slog mig "2" gånger i huvet före lyftet och de gick upp. Jätte kul :) och detta resulterar i följande:
19år ung
Kv:84.9kg
175cm kort
Hallsbergs Ak
Sponsorer:
STEEL
IOX

Tack för mig, och här är filmen för er som ännu inte sätt den:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!