lördag 17 november 2012

Upp lägg för bodypress SM

Fick mig en lätt förkylning eller snarare irriterad hals idag så skippar träningen, och måste då obligatoriskt sätt fundera på hur jag ska träna inför lucia...

Jag räknar med att jag efter bänk-SM river av några set på uppvärmningen och efter de är de då ca 2 veckor kvar till tävlingen som är 8de december (lördag)och kommer nog göra sista passet på onsdagen den 5december blir nog ca 6 bänk pass efter bänk sm som är inriktat på bodypressen.

Pass 1 (bänk sm)
maxar med stopp:

Kropsvikten så många gånger de går
100kg
60kg

Pass 2
100kg
90kg
80kg
70kg
60kg

Pass 3
60kg
70kg
60kg
70kg
60kg
70kg

Pass 4
60kg
70kg
80kg
90kg
100kg

Pass 5
180kg x1
kroppsvikt
90kg
70kg
50kg

Sen får jag se men de här är nog så de kommer bli, kanske inte exakt men väldig snarlikt. Anlöedningen till att jag kör så mycket lätta set är för att jag ska få göra fler repp och bli mer repp tålig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!