onsdag 20 februari 2013

Legs?

Böj:
40x12
40x12
40x12

Vader i smith:
3set

Bencurl:
2set

Benspark:
3set

Sen gick jag hem...

Har fått svårt att komma åt höften igen när jag stretchar, ska pröva en stretch övning som jag fått ont av förr men de kan ju ha ändrat sig lite :|

När jag gör böjarna så blir är dom med paus,snabba eller långsamma.
Hoppas på att skiten blir bra...

Idag ska jag bänka allafall :D hoppas de känns bra... Jag vill göra 100x20 i Fu bänk men kommer säkert bli typ 5...

Kan inte släppa på fart i bänk, tar de lugnt så inte sträckningen ska påfrestas. Så långsamt plus fötterna uppe, och då brukar jag lyfta lite så röven med är i luften. Får jätte bra kontakt, noll brygga. Men ganska påfrestande för axlarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!