lördag 2 februari 2013

Fredag och lördag

Fredag :

Hard Gainer böj ! (box böj i Smith):
3set

Vader i Smith:
3set

Sittande vad press:
3set

Benspark:
8set

Mage:
10set

Lördag:

Sittande axelpress:
30x8
32x8
34x8
36x4

Baksida axlar:
4set

Axellyft åt sidan:
12x8
14x8
14x8
8x15

Pusch down:
5set

Puschup: 
Hehe ne, men de kanske är något jag behöver om jag inte kan bänka snart...

Men ja, pusch over:?
3set

Känns bra de tar där de ska men ingen träningsverk i benen trots jag knappt kan gå efter passet... Saknar knäböj otroligt mycket.

Här är en film på när jag kör med fullt magasin pluss 2st 10kg hantlar. Vet inte om de är mycket men tror jag är rätt stark i triceps (life fitness maskin)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!