onsdag 1 januari 2014

170x6 Bänkpress

Ja, 3dje bänkpasset på 5 dagar, och lika som dom 2 tidigare vart det pb idag med. 1 reps mer än mitt tidigare pb från mars 2013 , den här 6an va då även lättare en den 5an som kom upp med nöd och näppe. Slänger inte ut film på de lyftet på tuben med finns på min Instagram.

Länk: http://instagram.com/p/ioPm84hF_E/

Passet över lag blev:
170x6
190x1,5
200x0
180x2
160x6
sen med axlar och triceps.

Törs väl säga de rullar på för mig nu, och ja... vad nästa pass blir de vet inte jag men 110x100 är nog här närmast vilket nog blir fredag om inte benen är fräscha tills dess. Får se hur de blir med tng pers , 201 känns nära men ändå så långt bort. Fokus nu är mest på lätta vikter och bygga muskler men för jag till bra känsla för dom tyngre vikterna så ja... de kommer nog hända när jag som minst anar de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!