fredag 17 januari 2014

Bänkpress 2014-01-16

Bänkpress:
110x27
110x23

....

Tog slut med bänk efter de, belastade framsida axlar väldigt så våga inte fortsätta. Hade jag gjort det hade det nog blivit bänk fritt ett bra tag fram över ... Men de vart de inte nu ! Passet fortsatte som vanligt med axlar och triceps... Nog om de inget mer att säga. Nästa pass blir nog en tung singel med stopp för att tänka på ingångsvikter till serie 1. 

Ska göra 3 bänk lyft på serie 1 klassiskt , kommer lyfta vad jag känner jag kan den dagen. Vill ha en så pass lätt ingång så jag ska ha 15-20kg till min topp för den dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!