lördag 4 januari 2014

Bänkpress ofc, och body radio

Jag har ju utlovat något form av löfte där jag ska rapportera alla mina bänk pass i text så ja...

Först vart det att spela in body radio, sen vart det ett pass med självaste Andreas Guiance som vart en tävling på liv och död om vem som bänkade flest reps på 54% av Max. Hur de slutade får ni höra i avsnittet på måndag! Det man ska veta är att den blodiga sten,sax,påsen som avgjorde vem som skulle börja vann ju givetvis jag.

Sen begav det sig vidare att träffa Ylva Birgersdotter med Stockholms bästa axlar (hur vida det är en merit eller inte?) och då vart de ytligare en bänk på 140x13 med ol-stång och dålig bänk så med omständigheterna va det bra. Sen vart de axlar i en och en halv timme drygt, och mina axlar tyckte dom med det vart drygt!

Och istället för att bege mig hemåt på fredagen så sluta jag hemma hos en man som kan presenteras med många namn men ändå inte behöver en presentation ,Djuret heter han på min mobil och det är självklart Robert Berg jag pratar om ! Vid 23 tiden fredag kväll stämpla jag in hos honom och la mig självinbjudande på soffan . Långt in på natten såg vi på poserings framträdanden av olika atleter , från sm vinnare till Olympia vinnare, och då själv klart anmärkte jag på deras framträdanden ;)

Innan vi somna hör jag Robert slår mot sin hud och säger "den är så hård", tur i oturen var det sina gluteus han pratade om. Men men allt kan man inte lyckas med här i livet!

Och idag lördagen vart mat,film,träning med Robert sen så va den sagan slut.

Nästa bänk pass ska i regel utföras på måndag, men regler brukat stå på papper i text och jag är dyslektiker så blir nog söndag ändå. Har de bra och hälsa inte på främmande människor , ni kan bli bra vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!