torsdag 23 januari 2014

SKRÄLL !!!

Ni vet de här med att jag ska tävla på serie 1 ??? De ska jag inte... Tanken vara att köra enbart bänk för bara min egen skull, våran klubb är inte med i något lag i år så att ställa upp på en serie tävling är bara för min egen skull. Resultatet jag gör går inte någonstans utan är bara ett tomt resultat ... 

Träningen har flutit på bra som ni som läser de här vet, men i måndags gjorde jag ett hjältedåd och skulle skotta men axeln small , va inte så illa då trodde jag men det har inte blivit bättre. Och igår tänkte jag att nu har jag vilat bänken 5dagar så går upp och känner på 170-180 för axeln påverkas nog inte så mycket när jag vinklar ihop och allt. ... Jo de gjorde den, 100kg var lätt och flög upp men axeln gjorde piss ont och idag har jag svårt att skjuta upp dörrar med den armen.

Så kommer stå över och försöka få axeln bra så fort de går så jag kan börja träna med tröjan inför j-SM som ska vara mitt kval till VM.

Hoppas att det tar inte så mycket mer en än vecka till då jag verkligen behöver tröj träningen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!