måndag 23 januari 2012

Tankar inför serie 1 med ingångar.

Vägde 81,2 kg imorse .

Träna de lite med vart chins,biceps och lite bänk

Ska sen idag pröva tunga bänkar med stopp kanske 150kg?? Och imorgon mark och böj, inte alls någon aning om vad ingången blir i något. Kanske inte borde bänkat imorse för de känns nu i kroppen..... men hoppas få upp 150 med stopp idag alla fall annars för jag försöka imorgon ;)

Mina tävlings pers är alla fall 152,5-162,5-200 mitt totala 505. Bänken och marken kommer jag inte slå! då jag haft rygg problem och inte direkt träna mark och bänk har jag klenat till mig i men böjen ska jag nog kunna gå in på person bästa i :)

1 kommentar:

  1. Mårten Setterberg23 januari 2012 kl. 13:52

    Hej!

    Jag tränar och tävlar med Falköpings TK just nu.
    Ska flytta upp till Hallsberg i Mars för att plugga. Tänkte kolla om det finns möjlighet att träna med er.

    Du får gärna slänga iväg ett mail till mig.
    marten.setterberg@telia.com

    SvaraRadera

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!