lördag 28 januari 2012

Serie 1

Böjen.
Tanken va högre än de blev för formen va inte jätte god men jag hade samtidigt problem med höften och före jag ska in och lyfta får jag en 10kg vikt på vristen och de går hål och börjar blöda så foten halv domnar. Hade inte de hänt hade jag haft 170 garanterat i mig, men nu vart de
155
165
(båda tävlings pb, stod över sista för de va tungt)

Bänken.
Va formen som tänkt, hade hoppats på 160 vilket jag bomma men de va tekniskt ful fel. Gick ner tok fort satte stången högt upp på bröstet och den sjunk ner i kroppen en bit och lyckades bara pressa de halv vägs.
145
155
160 Bom

Marken.
Där jag hade minst förväntningar tycker jag de gick bäst! 140 sista uppvärmningslyftet va tungt tyckte jag, men sen släppte de väl på flaket och jag fick med mig tangerat. Hade tänkt mig 180 drygt men de gick över förväntningarna. Det va också min första tävling med tum lås :)
155
180
200

Totalt 520kg klass 83 (82,5kg vägde alldeles för mycket för jag tjocka på mig massor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!