onsdag 12 december 2012

jag ska pröva de här med att vila

Kroppen är väldigt slut och tror ganska säkert jag drabbads av övertränig / tränat ner mig. Kroppen blir öm och gör ont så fort jag ska ta i och känns som en feber ska bryta ut. Va hos massör idag och de fanns nästan ingen muskel på kroppen som va som den skulle. Han bokstavligt talat slet skuldrorna från varan på grund av att dom blivet ihop tryckta så (förmodligen av all bänkpress).

Så nu ska jag ta och vila sen någon gång nästa vecka börjar jag träna igen. Har en liten plan på grund träning för chins,dips,mark,böj,bänk . Kommer smyga rätt bra med böjen och dipsen för kan åka på att sträcka mig lätt där. Sen hur allt ser ut nästa år ska jag tänka lite mer över angående tävlingar osv. Ska höra lite med klubb kompisar och sponsorer så kommer jag ut med de innan års skiftet tror jag . Löpningen ska stegras lite med. De är inte mycket jag skriver om den på bloggen, får se om jag kommer börja göra de. Tills dess hade så fint ni stackare som läser det här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!