tisdag 18 december 2012

Bänkpress någon typ av form bild och lite mer...

Jaha ja! idag gick de suveränt bra att bänka, högt över förväntan. Jag va inriktad på 120x15 och har 120x16 som pers men när jag kom till 16reps så kunde jag trycka 5 till fast tekniken och formen va inte de bästa idag . Efter de gick jag på dips och där med över vad jag tott, jätte fula dips med noll kontroll men inte kört dips sen i sommras så vart nöjd med 40st väldigt nöjd!

Bänk:
120x21

Dips:
40

Militärpress:
50x12

Lite baksida axlar.

En och annan figur har skrivet till mig och bett mig skriva mer om träningen och utöver än att bara skriva om exakt vad jag gjorde för vikt och reps, känner mig otroligt skeptiskt till de... som dyslektiker är inte min största hobby att skriva.Samma sak att folk frågat om instagram, de är faktiskt något jag har men använder i privat bruk. Med de menar jag att de är sånt som mest rört sig inom familjen men har en plan på att gå ner från 85,5 kg nu till 79kg så tänkte ta den biten på instagra och bloggen för er som är intresserade och se på en svagare variant av biggest loser,  så nu har jag tagit bort massa familje bilder så kommer nog bara ha de kring träningen nu . Jag heter samma namn där som på youtube : Rejsingbil . För er intresserade.

Och här är film och någon slags formbild från idag...

Film : http://www.youtube.com/watch?v=Q0uaQ_fgU-8

!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!