måndag 17 december 2012

Smyg tränar

Har ju låtit bli tränat en vecka nu typ och började idag igen.
Frivändningar kombinerat med frontböj:
50-60kg

Chins:
15
15

BicepsCurls:

40x13
40x10

Benspark:
2set

Situps

Vart de och lite stretch, kom igenom dom muskler jag ville lite smått. Imorgon blir de bänk,dips, baksida axlar, och puchdowns. Va länge sen jag körde dips nu typ i somras, ska väl göra 25 imorgon och musklerna tycker de inte gör ont sen börja stegra mig starkare där och gå för 50+, har personbästa på 41 som jag gjorde 2010 när jag vägde 73 men i sommras gjorde jag 37 med kroppsvikt 90kg så tror potentialen finns då jag också har planer på att gå ner till 79kg. Men men planer och mål för 2013 kommer ett inlägg om snart för er som är nyfikna och läsa. Är sugen på att pröva lite nytt som hårdare form av diet och kanske bulk för min kropp svarar rätt bra på bulkning så skulle vara intressant och se vad som kan hända :)

Kommer ta tag i löpningen nu, inte lika hårt som för 2år sen men alla fall 3-4mil i veckan som nog kan låta som mycket för gemena man men fanns en tid så 5mil va minimum så grunden finns :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!