onsdag 19 december 2012

Ben och rygg.

Jahapp... Matt och kraftlöst pass körde ryggen,biceps,ben och mage. Började med knäböj som vart några stela set på 60kg, känns ovant.

Knäböj:
60x6
60x6

Chins:
15
15
15

Mark:
60x10

Bicepscurls:
40x10

Vader:
2set

Benspark:
3set

Och halvhjärtade situps.

Nästa pass hoppas jag ha lite mer krut i kroppen , blir fortfarande att komma in i böj och mark. De andra kommer jag bara stegra pass för pass. De jag har lite ambitioner om då är chinsen, vet inte vad jag gör nu men allafall 20 som jag tycker är för dåligt så vill komma upp till än 30 sen börja köra med vikt där efter. Vill som sagt bli bättre i dips och chins, kunna göra 50 godkända dips och 25 godkända chins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!