tisdag 18 september 2012

AJ i ryggen

Mark: inget bälte
175x6 //fyra första med front grepp

Gav efter 6 för de känndes skumt i ryggen, och jag är glad jag gjorde de för hade jag dragit en till vill jag inte veta hur de skulle kännas nu! vissa rörelser går inte alls, de gjorde inte pnt direkt utan de har kommit nu än 6timmar eftter.

De va synd de blev så här, de va 6 LÄTTA repps skulle göra 10. Och överlag när de gick bra inför DM,villar tills de känns helt bra igen och sen börjar kombinera med sumo som fungera i början av året när de gjorde ont i ryggen. Stretcha inte heller arslet före jag börja dra marken vilket jag alltid gör annas och hade de med ett finger i det här bryter jag ihop!

Rygg resningar:
20
20
25

Bicepscurls:
30x10
40x10
45x10
35x10
30x10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!