söndag 16 oktober 2011

Mental pung spark!

Har blivit slö i all form av träning, och inte alls lika mentalt taggad på de. Kosten har inte alls varit den bästa fuskat med den massor med och skräp kanske ger tillfälligt tryck men håller inte i sig!  Så på natten till söndag gick jag upp ut och sprang en mil, jobbigt fysiskt och psykiskt men blev sjukt motiverad. Inte bara de att jag drog iväg 1mil utan springer runt mitt kvarter som ä 1,25km runt så tog 8varv och för varje varv såg jag mitt hus så det är väldigt lockande att stanna och gå in. Löpningen säger dom flesta förstör musklerna när man tar de i dom här mängderna, men när jag springer ofta och längre är jag piggare mentalt och fysiskt på styrke passen med!

Idag vart det med löpning , men på 7,5km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!