söndag 5 februari 2012

Mark

Igår Kväll :6,5km (16,2minus grader )

5km löpning

Mark: (ej bälte /front grepp)
142,5x8 (Sumo)
142,5x8 (smalt)
160x3 (Sumo)
160x3 (smalt)

Chins:
3set

HantelCurls/hammer:
5set

Stång Curls:
3set

Latsdrag:
5set

Försök till magträning men de går bara inte!!!!!

Marken gick som förväntat kan jag väl säga, har inget schema jag går efter jag tänker hur de gick sist och hur jag mår för dagen så kör jag på de. Det jobbiga med sumo och frontgrepp är att fingrarna åker in 2cm i benet när jag drar (har shorts). Ska nog inte dra ark med shorts, det va först gången på länga, jag får magnesium på benen så stången fastnar. Sen med frontgrep blir det inte direkt lättare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!