söndag 26 februari 2012

Inget Junior SM i Styrkelyft

Äckel skit cp förkylning som ligger kvar och stör. Kommer inte kunna träna inom minst 3 dagar när det gäller böj och mark, bänk kommer jag väl kanske kunna mys träna lite efter som de inte tar ett piss på kroppen.

Skiter alltså i sm, dom sista 2 veckorna har jag typ inte kunna träna på och de fortsätter och bromsar mig så står över och hoppas att jag blir bra nu så jag kan träna på.

Nu när jag varit magsjuk och förkyld på 2 vekcor hoppas jag klara mig till raw-bänk sm i Nässjö och kunna tävla då, men då vill jag kunna komma igång med tills dess.

Självklart är de klent av mig att hoppa över men har samtidigt inget att hämta här,  det är ett utrustnings sm med lyftare att tävla mot som troligen kommer gå till NM/EM  om inte VM med att lyfta. Hade det varit ett Junior-VM i klassiskt styrkelyft hade jag aldrig viket mig tror jag nog dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!