söndag 11 maj 2014

Tillbaka i träningen , och ett litet besök på akuten

Hej hej ! I Torsdags körde jag första passet på 3 veckor i bänk, blev 180kg med stopp på ett ostadigt obekvämt sätt. Lördagen bjöd på 185kg i stopp bänk löjligt lätt nästan , fanns 10-15kg till att hämta där. Om kroppen fungerar blir det även bänk imorgon men vi för se för hände en liten "komisk" grej i helgen med



Det är en ganska stor ironi allting , klovade på veteran SM fredag kväll och vart sämre och sämre i bihålorna och det rann om ena ögat . Lördag morgon coachade jag och märkte hur jag igen vart sämre och sämre. Sen märkte att när jag va nära magnesiumet vart de värre, så va rädd att det va någon överkänslighet mot magnesium som slagit till i samband med att jag varit sjuk nu innan. Det kan ju låta dumt för jag dagen innan själv träna med magnesium som alltid och varit på så många tävlingar. Men är som sagt rädd för det blivit att jag hade ett svagt immunförsvar då i samband med att haft en seg förkylning, och att de då över reagerar för det är överallt i luften och på folk.  Sen skulle jag ta en allergi tabletter för att se om de blev bättre men icke sa nicke, då vart hela jag röd som en tomat, luft#gångar började stängas igen och fick åka in akut. Så fick jag dropp och cortison samt lite annat, vet inte riktigt vad allt va insprutat i kroppen. 

Sen nu har jag fått cortison tabletter att äta dagarna fram över, men just nu känner jag mig bra bara lite dåsig i kroppen. 

Här är alla fall lyften på film :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!