onsdag 21 maj 2014

Inlägg från gårdagens pass (med film)

Jag ska försöka uppdatera här så gott jag kan och orkar nu fårm till tävling, det är ändå några hundra som läser vid varje inlägg och folk som uppskattar de och de ska man va tacksam för.

 Gårdagens pass gick lite bättre än förväntat, i tisdags körde jag hårt rygg pass med Rasmus Sarwien ( rsarwien på instagram )som verkligen kändes dagen efter så va rädd de skulle bromsa lite men gick fint ! Va riktigt trött när jg kom till gymmet så satta mig och somna till en stund fram till en kompis putta på mig så jag vakna, sen körde jag igång. Målet jag hör för tillfället är 150x15 och gjorde 150x12 sist så ligger lite efter så sänkte vikten 5kg och det gick bättre än förväntat. 

Bänkpress: 145x15 135x16 125x15 

Vart pb på 145 samt tangerat på 135, formen va uppenbarligen bra och de känndes hel ok när jag väl körde. Försöker optimera tekningen lite så jag kan får något koerate lyftväg och lite bättre ispänning på bänken. Teknikträning i bänk är något jag inte ens orka tänkt på sista 3 åren, men måste göra de nu om jag ska lyfta så mycket jag kan på SM. 

Här är alla fall film på 150x12 får i måndags och 145x15 fårn igår (onsdag)


 150x12 : https://www.youtube.com/watch?v=6asEnGBAkrE&list=UUbgPo0X5ODgZ7SaDG1W74Og 

145x15 : https://www.youtube.com/watch?v=foHH9Jmor2Y&list=UUbgPo0X5ODgZ7SaDG1W74Og

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!