onsdag 28 maj 2014

5,5 veckor till SM och man ska rehaba sig i form.

Jaha, ja jo för er stackare som läser det här och har den kollen på mig så ligger träningen lite på is just nu. Bröstet/ryggen är inte alls bra och kan inte alls bänka, va och behandla mig för det i  måndags. Så idag blir det nog lite rehab bänk om det fungerar med kroppen. Har inge planer på att banga SM men trist med 5,5 veckor kvar och man bara fått 2 veckor träning inräknat en tävling på 6 veckor. Formen är ju inte där en borde riktigt, va tajt med tid innan de här hände och ännu tajtare nu, tappat 3 pass redan och nu blir de rehab så kommer väl gå miste om 5 pass om jag är helt bra och 5 pass mindre på några veckor är mycket. Motståndet är ju hårt med så med dom här förutsättningarna är det bara hoppas på att man den dagen är stark nog för att plocka medalj.

I mitt huvud kommer guldet gå på 205kg plus , sen kommer silvret och bronset ligga mellan 185-200 och där kommer vara många som har kapacitet att lyfta. Det som suger mest är nog att jag inte heller får springa några dagar efter dom här behandlingarna, så inte sprungit på 3 dagar. Sen kräver mitt jobb vissa saker som inte heller optimerar läroprocessen.

De jag kan göra är lyssna på min ULTRA GAINZ MUSIK SPELLISTA på spotify,

Bänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!