torsdag 12 december 2013

Bänkplan ..?


TJA TJA BLOGGEN! 
Jag heter Josef är 21år gammal och gillar långa mysiga kvälls promenader och choklad.

Något jag även tycker förgyller min vardag är bänkpress. Håller på med de nu och de går bättre och bättre. Igår gjorde jag 12reps på 130kg med stopp följt av 15reps på 100kg 3set utan stopp! Mitt tng pb på 130 är 17 så en 12 med stopp vart jag glad över. Körde och gör de 95% av fallen axlar och triceps efter åt. Har vad jag tror en plan kommande tid om hur bänk passen ska se ut och de är så här :

Som ni ser som följt mig eller vet hur jag brukar träna så är det rätt tillbaka håll sant och "mjukt" upplagg. Normalt sätt skulle 90% av seten vara till fail men nu är de typ bara 40% . Dom svettigaste passen är nog enligt mig 100kg 4a set då tanken är att göra över 100reps minst.

Men men den som lever får se, nu ska jag åka till systemet.

1 kommentar:

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!