söndag 8 december 2013

Bänken är igång

Hejsan hejsan , hoppas ni haft ett bra liv så långt . Om inte annat så kanske dags att göra något åt de, du kan alltid börja med ett toa besök om du är en bajsnödig stackare.

Jag har nu under typ 2-3 veckor utfört 6bänk pass, vilket alla resulterat en singel och dom har börjat på 100 och slutat på 150. Och de ser man dom på film ( finns på instagram: rejsingbil ) så kan man tycka dom ser lätta ut men jag tycker de känd som jag pressar typ 1,5 sekunder längre . Vikten påfrestar verkligen kroppen trots den är "lätt" , så planen nu är att försöka hålla mig under 150kg och gå Max till de under kommande 3-4 veckor så att jag kan lägga mig under de och pressa utan att vara berörd som förr.

Inte helt planerat hur passen ska se ut men blir nog reps på lätt vikt ena och andra 3or med stopp på 130-150kg.

Så de jag vill förmedla med det här är att sök upp närmsta toalett och låt de bara flöda ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!