söndag 11 december 2011

Halsfluss 3dje gången gillt !

Halsfluss 3dje gången gillt !

Åke på skiten igen,eller ja är ju troligen samma sak men skit samma!
Imorgon ringer jag till "vårt"centralen* och be någon i vit rock operera bort halsmandlarna på mig. Har inte smittat någon i omgivningen så är ju något skit jag bär på.

Träningen vet jag inte när den kan återupptas men orkar inte börja skriva alla små skit pass så tar de när det börjar röra sig uppåt och jag börjar ta i mer.
Träna alla fall upp mitt nya markgrepp jag ska köra med, gick hem från ica med tumlås på kassen!


*min storebror hade vårtor när han va liten och när han skulle till vårdcentralen och dom skulle kolla till dom trodde han det hette "vårtcentralen" och att de va något speciellt för vårtor .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!