söndag 31 augusti 2014

Fyra veckor träning i sträck avklarade samt - 400reps på 102kg på mindre än 2 timmar

Hej och välkommen , eller hej och välkommen tillbaka kanske jag ska säga för jag tror det är många av er som varit här förr ? ;)

Jaja sak samma , träningen går väl som på löpande band kort och gott. i fredags gjorde jag en utmaning eller vad man ska kalla det för som CT Fletcher gjort, och direkt då till er som inte vet vem de är eller utmaning har ni det här lite om honom :




Och själva utmaningen har ni här :




Här kommer vi då till mig där jag pratar lite om mitt sätt att se på det och när jag gör det:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!