söndag 30 mars 2014

1,5mil Löpning och Film På 175x5 Bänkpress

Ja, i eftermiddags så körde jag ett Bröst,axlar,triceps pass som började med bänkpress vilket resulterade i 2 personbästa. Normalt sätt ska ett sånt här pass kännas skit bra!! Orkar lyfta vikter fler gånger än jag någonsin gjort men nej... känner inte alls de som jag gjorde förr, de va tråkigt och besvärligt. Har som sagt inte samma motivation och känsla som förr och jag prioriterar inte de som nr 1 men de finns ändå en viss kärlek till de och jag ska tävla även om de bara blir på serie tävlingar i bänkpress.
.
Passet såg ut följande i bänk:
175x5
145x13

De varit inget mer i bänk då jag vill prioritera mina axlar på grund av skadan jag haft , men försöker göra så pass att de blir lite träning ändå.

Här är film på spektaklet

Några timmar efter Bänkpress träningen AVNJÖT jag ! bokstavligen 1,5mil löpning som bara kändes härligt även om dom första 7 kilometerna var tunga och lår på ca 6minuter /km +- några sekunder. Tiden vart 1:24:39 och sista kilometern 4:45 .

Till nästa gång får ni ha det så bra ni som läser det här och simma lugnt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!