torsdag 27 mars 2014

185x3 Bänkpress med film

Hej !!! ledsen för dålig uppdatering men ja... vad ska jag säga jag gör annat jag tycker är roligare !? Men men , bänkandet går bra! är tung !! pinsamt tung ! 93kg . Börjat tagit löpningen till ett seriösare steg som gör att jag mår bättre och tränar hårdare, igår kväll sprang jag 1 mil på 54;38 och tror inte det finns många killar generellt som är 176cm och väger 93kg sen springer en mil på den tiden ?

Alla fall de känns bra och går bra , hur saker ser ut om 2-3 veckor kommer säga hur framtiden ser ut ! Bänkpress och styrketräning är nog inte med på topp 5 listan i mitt liv just nu men gör de jag kan för att utvecklas alla fall. Ska försöka uppdatera oftare (som jag alltid säger) så dom som vill kan få se min styrketräning och förhoppningsvis löp utveckling. Börja med 5km på 27,18 som hoppas kunna bli under 20min innan sommaren , vi får se vi får se.

Dagens pass alla fall:

Bänk:
185x3
150x12
130x17

Sen massa annat , här är film på 185x3   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!