måndag 3 mars 2014

Så ja...

Ja ja, ne men jag tog mitt första bänk pass för första gången sen 6 veckor igår. det såg ut följande...

50kg x10
50kg x20
50kg x30
50kg x40
50kg x50

Nöjde mig där då min axel jag haft problem med nu sista månaderna vart väldigt "trött". Fick kortison spruta för 1,5 veckor sen och sen dess har det blivit skita bra ! Nu väntar en del pass som kommer ligga först på max 80kg sen några pass senare på 100kg sen kommer de öka på bara pass för pass , "typ" . Men lämmarna ska ju hålla tills dess med.

Sen för er som inte sätt Frozt kan ju ta och göra de, riktigt bra film ! vart tilldelad 2 oscars inatt så liksom bara de ! Simma lugnt och tänk på att Disney ger dig Gainz !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!