måndag 27 maj 2013

Knäböj!!!!

Ja... Handen vill inte alls med sig i bänk... Men kan mer eller mindre böja !!!!!

Sen oktober har jag haft problem med höften och inte kunnat böja, jag har stretchat och teknik tränat i över ett halvår. Men lärt mig att de är från dag till dag det går eller ej, så har böjt jätte ofta nu ett tag på 50kg drygt för att känns det bra så kör jag några set och inte så låter jag bli helt. Och sen oktober så har jag fram till i fredags har jag haft på 100kg 2 gånger på stången och böjt. Men i fredags kl 23.30 när jag kom till min flickvän i Skåne satte jag på 170kg. Och det här var också efter min första mark på 2månader som blev en behaglig singel på 200 utan bälte.

Film på 170kg böjen:

youtube.com/watch?v=5B1fFba2HyI&feature=g-high-u

På lördagen körde jag lite chins och mer, men på söndag ca 30 timmar efter 170böjen va det dags igen :D

160x3 rätt så lätt :

http://youtube.com/watch?v=y1lBukaj3hg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!