torsdag 1 mars 2012

Skiter i Bänk SM i Nässjö

Fortfarande sjuk, kommer inte kunna träna på några dagar till och har inte kunnat träna på jätte länge...
Riktigt surt att skit i de men det är inge kul om jag inte kommer "kan" träna före ett SM. Det här blir 6de sm jag hoppar över på mindre en att halv år Klassiska styrkelyft sm - Klassiska Bänk SM(RM) - Junior bänk SM- Body Press SM- Junior sm styrkelyft - Bänk Sm Klassiskt..

Jag får helt enkelt hoppas att junior sm i bänk i november är mer i tid för mig, ingen sjukdom tills dess eller skada. Men att nästa år kunna vara med på Klassiska bäkn sm och kanske vinna blir väl nästa årets mål, men iår vill jag se 2 män på pallen i min klass, Högst upp Lars Berglund och stracks under han Henrik Fransson Lycka till båda :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!