söndag 22 september 2013

Bänkpress från i fredags med film

Uppdaterar sämre än jag hoppades...

Men i alla fall i fredags bänkade jag senast och de vart sucse !

Bänk:
135x16
150x9
165x4
180x1
190x0
140x10

Militärpress:
40x10
55x10
65x10

Utsida axlar:
4set

Baksida axlar:
4set

Pusch Downs:
3set

Ganska Bacis pass för mig, men vadå?? de fungerar ;D Bänk är den ända bröstövningen jag kör i stora drag men skulle behlva t.e.x snedbänk i träningen men efter som jag drog sönder vänsert översida för 3 år sen är de rätt så svårt att få till de som man vill utan att dra upp de smått. Axel övningarna tycker jag att dom jag kör räcker gått och väl, det är oftast ståendes axellyft åt sidorna och för baksida liggandes framåtlutad i 30-40grader och lyfta åt sidorna.

För triceps så kör jag pusch downs enbart, men de kan vara med böjdstång,rak,rep eller en arm i taget. Försöker variera så gott de går efter som de är ända isalations övning för TRICCARNA!!!

Här är film på 135x16, blir bänk i eftermiddag med och hoppas de resulterar i något gott med !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!