onsdag 10 april 2013

Uppdatering

Har inte uppdaterat mycket sen 200 bänken, men har tränat på som vanligt. Haft lite ont i bröstet av tunga djupa dips men främst tror jag av att jag kör bänk utan pass, så när jag lägger ifrån mig stången gör jag en vridning i bröstet på vänter sida som river lite i min gamla skada från 2010. Så blir nogrannare med pass vid fail nu.

Marken har väl fräst gått bra, 190x5 utan bälte och första passet med bälte igår 220 med mer i tanken. Böjen rör sig framåt sagta, ligger och kör 20plus reps på 80kg nu utansmärtor . Men marken som sagt finns mer att hämta på kort tid, ovan med bälte. Krummar ryggen väldigt och allt känns skumt, men får inte ont av de. Nästa mark pass blir nog att reppa på 205 och sen gå tyngre, har planer på att köra SL på Serie 2 och då gå fullt i Bänk och mark sen bara göra en böj för resultat.

Men bänken fram till serie 2 är rätt lung, måste läka i bröstet så kommer inte bänka för än sön/måndag och då är de långsam lätt fu bänk. Sen ska jag plocka av massa kg på kropsvikten med så blir kanske om allt går bra att jafg kan få till än 190 bänk men de ör optemistiskt!!!

Men marken är lite osäker, kommer jag in igång med bälte är inte 230-240 omöjligt. Nästa mark pass blir på lördag eller söndag så tänken då blir att reppa på 205-215 . Men ska böja idag och då blir de 20+ repp på 80 sen några 10or på de, och hoppas de vill med sig :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!