fredag 5 april 2013

200kg bänk ett April skämt ?

Var tydligen ett gäng som inte trodde 200kg va på skämt? Och att jag gav mig på de första april var bara en tillfällighet, men om de är någon som tror jag inte tog de?

Skulle kunna lastat på typ som en kommentera på klippet på youtube att jag hade 120kg på och lastat med 10kg vikter. Och jag har inte ens gummi 10or där jag tränar :|

Men sen har folk skrivit privat till mig till och med tagit sig den energin att maila och berättat i mail att jag inte bänkar 200 utan att det är "fejk". Dom kanske inte använder benämningen fejk men år de hållet.

Haha iallafall hade jag lite tid över nu när jag är på väg ner till BMR i Malmö så jag tyckte de kunde va kul att skriva en vers om det här. Och är du nu orolig och känner du inte kan ta dig igenom vardagen av att jag kanske inte har bänkat 200 så tränar jag bänk 3gånger i veckan och kan ofta intyga under mina bänkpass att jag ligger och har mitt Max på 200. Så det är bara komma förbi så kanske vi kan ordna med 200 på stången ifall de är tillfreds :)

Ha en trevlig helg , puss och släm ni vet från vem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!