måndag 1 april 2013

200kg bänkpress ...

Var väldigt väldigt omständligt pass..

Börja med att få stressa ner till HAK så jag skulle hinna innan ytterdörrarna låstes, hade mat att äta så åt den på plats. Kompisen Rickard Kanon ville så gärna se "storheterna" så han hetsa upp mig så när maten låg som med bäst tryck börja jag värma...

140x1
160x1
180x1 (ostabilt)
200x0 CHANSLÖS!

Ville ändå köra igenom bänken men kände jag behövde smälta maten helt, så väntade ytligare 40 minuter och sen värmde på nytt...

stången
50x10
90x4
120x3
140x1
160x1
180x1
200x1 !!!!!

sen vart jag så vackert som jag och Rickard säger "mätt på framgång" så plockla av vikterna och begav mig hem.

Här är filmen:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!