tisdag 4 februari 2014

Inflammation i supraspinatus ¿¡

Paja axeln för 2 veckorsen på jobbet när jag skotta snö. Idag var jag hos en duktig naprapat som heter Marcus Strid(Battle) och han fixa och dona med mig . Konstaterade att jag hade fått inflammation i axelfästet som fäster supraspinatus. Jag ska köra lite rehab och är nog bra på fredag sa han! Och är de bra kan jag bänk !!! Så i helgen kan det bli bånkpress, trevligt trevligt. Och är de bra kommer det bli tröjträning kommande vecka för de är lite bråttom med de nu...

Och hur har ni haft det ?!?!

2 kommentarer:

  1. Härligt, hoppas man får läsa om ett lyckat pass och att axeln är hel! Hoppas på en kul vår med positiva inlägg angående tröjträningen. När du låg på stadiga 180 i bänk, Hur mycket låg militärpressen/axelträningen på i reps/vikter? Ex 10x50, 10x70?. Frågan är kanske "Hur mycket axlar behöver man för att matcha typ 180kg från tuttarna och upp? Med vänlig hälsning, Charlie

    SvaraRadera
  2. Äh tycker man suger åt sig små förkylningar & dyl hela tiden.
    Hoppas du läker & dundrar igång med bänken

    SvaraRadera

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!