söndag 28 november 2010

Bänk Sm 2010! Vann klass 75kg Ungdom, satte svenskt rekord vart bästa Ungdoms lyftare på poäng!
Många från sm tidigare ville veta hur ja träna o följa min träning, så under dagarna där fick jag höra av många att dom ville sa mig tränings blogga. Så de sket sig o jag börja med de. Upp värmningen på sm var: stången 20x2, 50x6,50x12,80x4,80x6,100x2,110x1,120x1 sen gick jag in på säkra o lätta 130kg, fick upp de 3-0 godkänt. Andra lyftet va svenskt rekord och de laddade jag extra hårt för, Mathias lindh Sveriges Köttigaste styrkelyftare slet nästan av öronen på mig föra lyftet o tagga till rejält. 136 gick upp rätt övertygande sen tok bomma på 138kg (kom dels fel med armbågarna sen va ja hård bantad)

2 kommentarer:

Kommentera med ditt Google-konto eller som Namn/Webbadress, har du ingen webbadress så räcker det med namn. Eller om du vill vara hemlig så är du anonym!